No seran admesos pagaments en metàl·lic, ni captures de pantalla com a comprobants. En cas de no poder presentar rebut/comprobant de l’abonament, caldrà una certificació bancària del moviment a acreditar.
Aquesta documentació ha d’organitzar-se en arxius separats en format pdf.
És obligació de la persona física o jurídica sol·licitant de l’ajuda, comunicar a l’Ajuntament la sol·licitud i/o obtenció d’altres subvencions o ajudes, públiques o privades, per a la mateixa finalitat de subvenció.
En aquest cas, cal presentar una Declaració responsable a la que es detalle l’entitat o l’organisme que atorga l’ajuda, l’objecte concret que se subvenciona i l’import rebut/concedit.
Si la persona beneficiària, haguera causat baixa en el règim d’autònoms abans de l’any exigit, juntament amb la documentacio de justificació, es presentarà també el document de baixa a la Tressoreria de la Seguretat Social.
En aquest cas, la justificació haurà de realitzar-se al llarg del mes natural següent al que es causa baixa a la Seguretat Social.
L’Ajuntament de Picanya resoldrà la minoració parcial o total de la subvenció, depenint del cas.
La persona beneficiària ha de presentar la documentació justificativa a través del tràmit electrònic DL.172
[Descàrrega de la Guia de Tramitació i Justificació, ací]