Servei d'atenció domiciliària que funciona a través de la línia telefònica, amb un equip de comunicació i informàtic específic situat en un Centre d'Atenció i en el domicili de les persones, permetent a aquestes mitjançant la utilització d'un polsador portàtil, entrar en contacte verbal “mans lliures”, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any, amb un centre atès per personal especialitzat per a donar resposta adequada a la crisi plantejada, bé per si mateix o mobilitzant altres recursos humans i materials, propis de la persona o existents en la comunitat.
Persones majors de 65 anys o de 60 anys amb grau de discapacitat reconegut igual o superior al 65%, en situació de risc psicosocial o físic, que visquen a soles, convisquen amb persones de pareguda edat i característiques o romanguen a soles durant gran part del dia tot i que convisquen amb unes altres.
Alta en el servei de teleassistència:
Renúncia de la persona usuària:
Desistiment de la persona usuària:
Comunicació baixa del servei de teleassistència